28.09.15

Скільки витрачає Facebook енергії?



Скільки енергії потрібно, щоб розмістити фото в мережі Facebook, і скільки при цьому виділяється вуглецю в атмосферу? Facebook не розкриває відомості про своє енергоспоживанні, обіцяючи зробити це в майбутньому, коли виробить стратегію і вирішить, що і як розповісти світу.

Враховуючи розмах соціальної мережі можна уявити, наскільки великі ці цифри, якщо в цілому фірми, що забезпечують обробку і передачу даних мережі Internet, споживають більше 1,3% електроенергії, виробленої в усьому світі.
Вага Facebook в останні роки збільшується надзвичайно швидко, разом з ним росте і споживання енергії. Щодня користувачі соціальної мережі додають на свої сторінки більш 250 000 000 фото, кількість лайків та коментарів збільшується кожну хвилину майже на два мільйони.
Енергія потрібна Facebook для того, щоб вижити в конкурентній боротьбі і утримати лідируючі позиції. Без комп’ютерів, обладнання, персоналу та енергії — найбільших статей витрат компанії — користувачі соціальної мережі не зможуть отримати доступ або оновити свої дані в будь-який час, перебуваючи в будь-якому місці.
Величезні експлуатаційні витрати — одна з причин, по якій Facebook почав проектувати і зводити енергоефективні серверні ферми з нуля. Перший дата-центр відкрився рік тому в Прайнвілле, штат Орегон (Prineville, Oregon). За відомостями Facebook, він витрачає на 38% енергії менше, ніж аналогічні центри. Також можна витрачати менше енергії та тепла, коли зробите свій будинок енергоощадним. Перший крок до цього — це завітати на завод металлопластиковых окон, де ви зможете замовити енергоощадні металопластикові вікна чи двері.
Тим не менш, сумарна споживана потужність дата-центру становить 28 МВт, стільки ж, скільки витрачає весь інший округ Крук (Crook County) з населенням 26 000 жителів, куди входить Прайнвілл. Більш того, енергію постачає компанія, яка генерує електрику на вугільних електростанціях.

На знак протесту проти «вугільних коренів» соціальної мережі Грінпіс розгорнув агресивну акцію «Недруг вугілля», за яку користувачі Facebook віддали 181000.

Немає коментарів:

Дописати коментар