Професором університету в американському Стенфорді Джессі Фокс в ході проведення
соціального експерименту був виявлений цікавий взаємозв’язок віртуального і
реального життя людини. Для студенток університету, які брали участь в
експерименті, були змодельовані комп’ютерні 3D-персонажі спортсменок, якими
дівчата керували так, як вважають за потрібне.
Дівчата, які вибирали для своїх 3D-моделей більш активний спосіб життя,
стали частково копіювати їх поведінку, більше займатися спортивними вправами,
наприклад, здійснюючи ранкові пробіжки. Вибираючи для комп’ютерного персонажа
здорову їжу, студентки і самі почали частіше звертати увагу на складники їжі.
З іншого боку, дівчата, які менш трепетно ставилися до фігури і моделі
поведінки свого віртуального двійника, в реальності придали у вазі, тим самим
повторивши результати своїх персонажів, яких вони воліли балувати фастфудом і
солодощами.
При підведенні підсумків була виділена очевидна залежність реальної
поведінки від віртуального життя людини. Крім теоретичного інтересу, ця
залежність може принести практичну користь для формування методів
психотерапевтичного лікування.
Немає коментарів:
Дописати коментар